torsdag 9 september 2010

Som ni förstår..

.. är butiken nu ute till försäljning (eller överlåtelse rättare sagt).
Det funkar helt enkelt inte att driva en butik när man bor på ett ställe där man inte har någon möjlighet att få hjälp med vissa saker. Dessutom så vill jag flytta hem igen.. hem till Gimo/Öshammar/Uppsala. Jag trivs här uppe, i lägenheten osv. men en lägenhet kan inte avgöra ett sådant beslut.

Så känner ni någon som vill ta över en butik i Kvissleby? Hör av er!

Mer uppdatering kommer senare...

2 kommentarer:

  1. Förstår att där mycke tankar och så nu.. Hoppas du får fatt i nån som kan ta över...
    Och när du får de och har flyttat hem igen så vet du att min lokal finns om du vill börja om igen ;)
    Vore kul om nån med stil och smak fortsatte här inne. Så jag skulle handla ;)
    Kram elli

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna att du hittar någon som tar över butiken! Förstår att det är skönt att flytta "hem" dit. Lycka till med överlåtelsen och flytten! :) Kram Martina

    SvaraRadera

Kommentarer