fredag 10 september 2010

Helg, äntligen!


Alldeles strax ska jag stänga butiken och knalla bort till Ica för att inhandla lite kvällsmys-gott till mig och lilleman innan jag hämtar honom på förskolan. Ikväll blir det bara mys och så ska vi njuta av att det äntligen är helg och att vi imorgon inte behöver kliva upp förrän vi känner för det.

Måste säga att det känns helt underbart att bo själv med lilleman igen. Hade verkligen glömt bort hur skönt det är att bara ha honom och mig själv att ta hand om :) Och det märks på Kevin också.. han är mycket mer harmonisk och lugn nu än tidigare. Vi njuter verkligen av att vara bara vi. Visst är det jobbigt ibland, det kommer ju perioder när man önskar att man var två, men samtidigt så vet jag hur mycket man växer som människa av att vara själv med ett litet barn. Sist bodde jag själv med honom i närmare ett år och den här gången kommer det garanterat bli minst lika länge till. Kommer dröja innan jag vågar släppa in någon i våra liv på samma sätt igen.

Dags att ta helg.
Imorgon ska vi ha picnic på norra berget tillsammans med Sanna och Lukas :) Mysigt ska det bli!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer