onsdag 15 september 2010

Viktigaste

jag ska spara ut mitt hår igen!

Det viktigaste som finns i mitt liv är min son och att få tid att umgås med honom. Det är så underbart nu när han är så stor som han är, för man får en helt annan kontakt med ett barn när de börjar bli större. Det mysigaste som finns är att få vara med honom :)
Förra helgen var det picnic och nu i helgen tänkte jag att vi skulle ta oss ner till badhuset och ta ett par timmar där på lördag. Han älskar ju att bada min skrutt! Dessutom är det ett lagom lördagsnöje på inte allt för långt avstånd :)

Nästa helg åker vi förhoppningsvis söderut, om allt passar vill säga. Men tanken är så iaf. Spendera lite tid med nära och kära. Vi saknar alla där hemma jätemycket!

Förkylningen är lite jobbig nu, mest för att jag blir så lätt svimfärdig när jag är sjuk. Promenaden ner till butiken på morgonen är nästan obehaglig då jag blir alldeles kallsvettig och illamående. Men när man väl är framme släpper det efter en stund. Men trots en jobbig förkylning hade jag en mycket trevlig kväll igår med Sanna och Björn som käkade middag tillsammans med mig. Det blev även ett parti yatzy (jag vann ju sååå klart!) och sedan lite andra "spel" :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med en film och gott i soffan efter att Kevin lagt sig.
Åh vad skönt det ska bli!

Hoppas ni andra är pigga och krya!


ps. jag lever livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer