tisdag 7 september 2010

Jag älskar...

... ljudet som blir under fötterna när man går på en grusgång.
Jag älskar att vakna av att en hund kryper upp i sängen och sätter sin kalla nos mot min kind.
Jag älskar att hämta min son på förskolan när han ropar; "titta där är min mamma" och springer för att kasta sig in i min famn.
Jag älskar att lägga mig i badet efter en stressig dag och känna hur kroppen slappnar av.
Jag älskar smaken av nyplockade jordgubbar med lite socker på.
Jag älskar värmen min mamma ger mig i en kram.
Jag älskar att lyssna på när Emma spelar gitarr och sjunger.
Jag älskar att drömma mig bort till ett främmande land.
Jag älskar att prata i telefon med min syster och prata om allt mellan himmel och jord.
Jag älskar känslan av att veta att jag har vänner som bryr sig.
Jag älskar att leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer