torsdag 21 juli 2011

Antagen



För en vecka sedan fick jag veta att jag blivit antagen till Basåret på Mittuniversitetet. Här om dagen fick jag schema för de första veckorna. Det är fullsmockat med aktiviteter, mest är det nollningen - i TVÅ fulla veckor. Måndag-söndag! Oj oj.. det kommer bli riktigt spännande :-)
Men det jag sitter och funderar på hur jag i hela friden ska få tiden att gå ihop, jag är ju faktiskt mamma på heltid i första hand. Men jag vill ju vara med på så mycket som möjligt för att få en chans att lära känna mina nya klasskamrater osv. Hade det bara varit dagaktiviteter hade det ju inte varit något problem eftersom Kevin är på förskolan då, men det är ju måååånga kvällsaktiviteter och dessutom på helgerna. Några saker får jag nog hoppa över tror jag...

Men oj vad kul det ska bli!! Hoppas bara CSN inte dummar sig nu.. då blir jag knäpp :-/

Nu ska jag gå upp och fixa lite frukost tror jag. Magen kurrar.

Bara 4 dagar kvar tills man intar stränderna på Gotland ;-) hihi

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer