söndag 17 juli 2011

Överraskning!



Jag hann bara sy till en av ungarna igår och det fick bli till lilla L. En mantel blev det så att hon kan leka superhjälte som hon tycker så mycket om :-) Hon blev såå glad när jag visade henne den imorse och skulle absolut ha den på sig när hon åkte iväg till mamma! Åh vad kul det är att göra saker när barnen blir så glada. Nu känner jag mig nöjd. Ska bara hinna med att fixa en till stora L och till Kevin också innan jag drar till Gotland om en vecka.

Nu är T på väg till jobbet strax, jag och Kevin ska vara hemma och fixa lite. Bland annat ska jag måla ena köksstolen (alla stolar ska få en liten makeover). Det kommer bli sååå fint i köket när det är klart :-) Igår flyttade T på kyl och frys så nu står de där de ska vara. Jag längtar tills det är klart!

Kanske dags att göra nån nytta istället för att sitta här och slöa...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer