fredag 15 juli 2011

Trist

Vädret ute är trist och därmed har både jag och lilleman blivit lite små sega idag. Han somnade på soffan för en stund sedan och myser där under filten nu. En timme kvar innan T och barnen kommer hem och då blir full fart igen :-)

Imorgon ska lilleman få träffa sin pappa en stund. Det ser han fram emot. Själv ska jag städa och plocka ihop en massa saker igen.

Ibland måste man se över sina prioriteringar. Jag måste verkligen fundera på hur jag ska göra med allting nu för det är lite svårt att få allting att gå ihop :-/ Jag vet att jag för allt i världen inte vill missa det som komma skall men när det inte går så går det inte... Kommer må SKIT om allt går åt helskotta. Usch vad less jag blir ibland. Tur att min T finns här och stöttar :-)

Nu ska jag gå upp och röja.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer