lördag 2 juli 2011

Nattuggla



I natt vaknade lilleman kl.3 och skulle sova bredvid mig och T. Men det har jag sagt ifrån nu för får han sova där ska stora L också sova där med oss, vilket helt enkelt inte funkar även om T har en stor säng. Så det var ett himla stök i natt, både stora L och Kevin var vakna och det funkade inte att få Kevin att sova nånstans om han inte fick sova med mig. Efter en stund gav jag upp, satte mig vid köksbordet med Kevin bredvid mig (stora L hade då somnat på soffan) och läste. Efter ca 40 minuter var han trött och då gick det bra att krypa ner på soffan skavfötters med stora L. Allt som allt fick jag vara vaken mellan 3 och 5 vilket gjorde att jag inte är allt för pigg idag när jag vaknade och skulle skjutsa T till jobbet.

Men nu får det bli en dusch så man piggnar till lite grann, göra sig i ordning och sedan bär det av hem till Kvissle för att fixa lite grejer. Efter det ska jag och lilleman hem till Sanna och Håkan för att fira sötis Lukas som fyller 3 år idag :-) Han börjar bli stora killen nu!

Hoppas alla får en härlig dag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer