måndag 11 juli 2011

Not easy

Det är verkligen inte lätt alla gånger.. så sant som det var sagt.

Man försöker att göra det man tror är rätt men ändå blir det så fel... och jag som kan vara rätt tillbakadragen i lite "jobbiga" situationer gör bara saken värre :-( Som sagt, det är verkligen inte lätt alla gånger.


Oavsett vilka motgångar som kommer så tror jag att allting blir bra i till sist, även om det kan vara väldigt påfrestande med en massa prövningar hela tiden.

Nu har jag lämnat T på jobbet så nu är det bara jag och lilleman hemma. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Jag tror jag ska börja med att tvätta, städa upp i köket och ställa i ordning det sista i gästrummet/arbetsrummet. Det blir riktigt fint här inne :-) Vill få upp lite tavlor på väggen bara och lilleman lill-tv ska även upp på väggen här så att besökare har möjlighet att somna till en film om de nu känner för det. Eller så kan jag smita ifrån T när jag hellre vill se en chick-movie och han ska se nån sån där skräckfilm som jag inte uppskattar lika mycket som han gör :-P

Tycker om min T så mycket.
Han förgyller min dag med sina galna upptåg och sina roliga knasigheter.
He's one of a kind, my kind of guy ;-)

Kram!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer