onsdag 6 juli 2011

Sängbord

Före:

Efter:

Lite skillnad va? Jag är supernöjd. Tänk vad lite färg och några nya knoppar kan göra!
Nu ska jag bara fixa det andra sängbordet också så att T får fint på sin sida av sängen också ;-)

Idag är det lite tungt i sinnet. Har en dålig dag, sånna har man ibland, och det blir lite smått frustrerande när man egentligen vill så mycket men kroppen säger ifrån. Orken finns inte. Sömnbrist antagligen.. skulle nog behövt sova 3 timmar till imorse men några av barnen var ovanligt morgonpigga idag.

Ikväll blir jag och lilleman hemma själva för då ska T iväg till sin bror. Jag tror vi bara ska ta det lugnt, titta på lite tv, mysa och kanske spela nåt spel. När lilleman har lagt sig tänker jag nog sätta fart med T's sängbord.

Nu är det inte så långt kvar till Gotland-resan. Jag hoppas alla pusselbitar faller på plats nu bara.

Dags att packa badkläderna. Sanna och Håkan hämtas oss snart så ska vi iväg och bada :) Mys!

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer