söndag 3 juli 2011

Trollungar!

I natt sov Kevin hela natten i sin säng, underbart :-) Så vi är alla mer eller mindre utvilade. Jag var jättetrött och hade så fruktansvärt ont i magen igår så jag somnade i T's famn när vi skulle se på film. Får se klart den ikväll istället kanske..

Idag ska jag vara hemma med barnen själv igen medan T jobbar. Det verkar som det ska vara uppehåll så det bli förhoppningsvis utelek hela dagen, vilket det blivit dåligt av nu när det regnat ett par dagar. Skönt både för mig och barnen att få vara ute och få lite frisk luft :-)
Ikväll åker stora och lilla L till sin mamma så då blir det bara min lilleman kvar. Kommer kännas tomt utan alla busungar här..

Till veckan ska jag passa på att åka till lägenheten och fixa lite när T jobbar. Den har ju blivit lite försummad när man inte varit hemma speciellt mycket senaste tiden.

Men nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag är klar när jag och barnen ska skjutsa T till jobbet.

Hoppas alla får en riktigt härlig dag :)

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer