måndag 18 juli 2011

Ny vecka!



Måndag idag, känns som helg igen eftersom T är ledig idag. Synd på regnet bara... men vi hittar säkert på saker att göra ändå ;-)

Gårdagen avslutades på bästa sätt; nerkrupen i soffan i biorummet bredvid min fina älskling. Täcke, kuddar och massa pussar samtidigt som vi tittade på Transformers :-) Jag är så kär så jag tror jag spricker! Kan bara titta på honom.. då pirrar det i hela kroppen.

Men nu ska jag nog göra mig i ordning och starta dagen på riktigt. Kan inte springa runt i pyjamasbyxor heeeela dagen heller :-P

Bara en vecka kvar tills jag infinner mig på Gotland!! Åhh vad kul det ska bli!! Den resan har jag sett fram emot länge kan jag lova :-) Få vara med när min bästa vän gifter sig, oslagbart. På "hennes" Fårö, det ska bli spännande.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer