onsdag 13 juli 2011

Onsdag

Det känns som om jag har miljarder saker att göra och inget verkar vilja lösa sig speciellt smidigt, vilket är väldigt irriterande. Okej om en eller två saker strulade men när ALLT strular blir man less. Detta i kombination med en alldeles för tidig start på dagen med för lite sömn som grund är jag en tickande bomb känns det som :-P

T har farit och jobbat nu. Så det är bara jag och lilleman hemma. Han är ute på baksidan och hoppar studsmatta med några kompisar. Jag funderar på om vi ta och knalla iväg till affären och inhandla det sista som behövs till middagen idag.

Jag har även några saker jag behöver pricka av på min att-göra-lista. Nu är det bara 1½ vecka kvar innan det bär iväg till Gotland en vecka. Åh vad jag har längtat efter den resan :-) Det ska bli så himla kul!

Dags att sätta fart.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer