tisdag 19 juli 2011

Sovmorgon!

Igår när jag och T gick och la oss vaknade lilleman, klockan var då runt 12 på natten och jag kände att det kunde bli en stökig natt. Han vaknar sällan på nätterna men när han gör det brukar det vara omöjligt att få honom att somna om! Men han ville sova på soffan sa han och det fick han göra vilket resulterade i en lång och härlig sovmorgon för mig :-) Kevin vaknade iofs vid 7-tiden men lät mig sova i lugn och ro ända till 09.20! Sååå skönt!

Så nu, efter ha fixat lite grejs, ska jag göra mig i ordning och ta ut lilleman så han får cykla lite. T slutar vid 14-tiden så när han kommer hem ska jag sätta igång att måla osv. Det händer mycket här nu och det blir sååå fint :-)

Vill även passa på att säga GRATTIS till min fina lillkusin Jennifer som fyller 20 år idag.
STOR KRAM till dig gumman.

Hoppas alla får en härlig tisdag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer