fredag 15 juli 2011

Fredag

Jaha då var det fredag igen och jag har en massa "måsten" idag. Ska ringa runt som en tok till en massa folk som jag måste få besked ifrån. Bl.a ska jag ringa studievägledaren på Miun och planera inför hösten och se hur jag ska göra med studierna för att det ska gå ihop sig.

Mest av allt längtar jag tills ikväll när jag kan mysa ner mig i soffan med T och bara vara. Jag är så glad att jag har träffat en sån underbar kille! Han gör mig glad varenda dag :-)

Lite frukost ska man väl försöka få ner i magen nu tror jag... Lilleman rockar som vanligt loss i köket till Mora träsk :) Han är för go min lilla skrutt. Idag, efter att han klivit upp och tittat på barnprogram en stund, kröp han ner bredvid mig i sängen och ville mysa. De stunderna tar man vara på nu för tiden kan jag lova, de börjar nämligen bli väldigt sällsynta :-( Min älskling börjar bli så stor!

Nej frukost var det.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer