torsdag 26 januari 2012

Är lite så där extra stolt mamma idag :-) Varför?
Det ser ni på bilden längst ner...



Kevin skrev sitt namn, alldeles själv och
gjorde ett mycket proffsigt självporträtt!
Den här dagen har inte varit nå vidare bra direkt. Jag har, under hela eftermiddagen, gått och varit väldigt irriterad på en viss myndighet i det här landet. Men det botade, som tur var, min son med att kasta sig runt benen på mig direkt när jag klev innanför dörren. Sedan lagade min älskade karl en helt underbar middag till oss som smakade gudomligt. Tack älskling! Nu är jag inte riktigt lika irriterad längre..

Nu ska jag ta och kasta mig i soffan för att se ännu en Bond-film med min älskling. Vi håller nämligen på att plöja igenom de från början till slut :-)

Önskar alla en trevlig torsdagskväll. Snart helg igen, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer