söndag 15 januari 2012

God morgon världen!

Här är det kyligt och jag ska strax göra mig i ordning för att åka ner till Tönnebro för att hämta hem lilleman min :-) Saknar som vanligt min lilla busunge!

Imorgon är det äntligen dags för praktik. Och på tal om praktiken hade jag väldigt trevligt igår på Timrå-matchen tillsammans med de jag ska jobba med + alla andra som var med :-) Timrå förlorade stort, mot min mammas förhoppningar och Skellefteå AIK vann till min sambos, svärfar och svågers (m.fl) förhoppningar :-)

När jag kom hem hade älsklingen dukat jättemysigt i köket inför vår middag. Med en "brasa" sprakandes på laptop-skärmen och vin-glas (med cola i så klart) och tända ljus. Han är alldeles underbar min karl och väldigt duktig på att laga mat. Igår blev det grekiska hamburgare till middag.

Nu är det dags att äta frukost och göra sig i ordning. När vi har kommit hem ska jag spendera resten av dagen med att mysa, leka och umgås med min älskade son :-)

Hoppas alla haft en riktigt härligt helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer