lördag 28 januari 2012

Världens finaste!

Lördag, åh vad härligt :-)
Idag blir det kanske säsongens första skidåkning. Björn ringde mig igår och frågade om jag var sugen, klart man är! Meeeen jag hittar inte mina skidglasögon :-/ Så typiskt! Kan inte åka skidor utan de, det går bara inte.. Så får se hur jag ska lösa det lilla dilemmat.

Men innan det kanske blir skidor ska jag hitta på nåt kul med min skrutt. Vi funderar på om vi ska ta en tur till pulkabacken eller om vi ska ta och åka skridskor.. han måste ju få inviga sina nya, bättre begagnade, skridskor. Hittade de på Fyndlagret (ser helt oanvända ut) för lite och ingenting i stort sett. Perfekt när man har ett barn som växer ur sina på en säsong.

Nu ska vi iaf börja dagen med lite frukost så får vi se vad det blir det.

Hoppas alla får en underbar lördag.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer