söndag 22 januari 2012

Korv med bröd på balkongen igår :-)

Söndag redan. Den här helgen har gått alldeles för fort. Har haft en helt underbar helg och hade gärna förlängt den med en eller två dagar till så jag hann vara lite mer med mina älsklingar. Men men, plikten kallar ju :-)

Idag är det första danspasset för lilleman. Som han längtar! Han kan inte sluta tjata om det och  när han klädde på sig imorse och kom in till oss sa han; "Mamma, det här är coolt, det här kan jag ha på min dans" och så rockade han loss i hallen. Haha, min cooling :-)

På tal om lilleman. Jag kunde inte hålla mig för skratt i förrgår när han och T förde en dialog i köket under middagen. T säger; "Du måste äta upp maten. Orkar du inte äta upp maten så orkar du inte äta något fredagsmys sen heller". Och Kevin säger då; "Men OM jag INTE äter upp maten så orkar jag ju äta godis sen". Åh det lät så himla kul när han sa det. T blev lite stum där en stund :-) haha. Barn är inte dumma...

Nu är det dags att sätta fart här hemma så vi hinner med allt vi ska hinna med innan jag och lilleman ska åka till stan för hans dans och T ska hämta lilla och stora L. Nu blir det fullt hus i veckan igen.

Sitter och funderar på vad man ska hitta på nästa helg. Barnridning kanske... eller åka och bada? Nåt kul blir det iaf :-)

Önskar alla en härlig söndag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer