onsdag 18 januari 2012

Ego :-)

Ja som ni förstår har jag nu mera fullt upp på dagarna. Från kl.8 till kl.17 är jag på min praktikplats och direkt när man kommit hem är det vardagsbestyren som tar upp all tid. Jag har varit sjukt trött på kvällarna den här veckan, antagligen för att man inte är van att arbeta :-P MEN jag trivs som fisken i vattnet.

Precis så här har jag länge föreställt mig själv; skrivbord, dator, roliga/intressanta uppgifter att lösa och trevliga arbetskamrater. Det är precis det här jag vill och att få göra praktiken på ett sånt bra företag som Permobil gör ju inte saker värre direkt ;-)
De här dagarna har varit väldigt intressanta och lärorika.

Just nu längtar jag tills på söndag när lilleman ska få börja på sin dans. Ska bli så kul att få ha lite egen-tid med honom och göra något som bara är "hans". Jag har saknat det väldigt mycket och nu när jag jobbar heltid och samtidigt har skolarbete att klara av så försvinner mycket tid på vardagarna, tid som jag helst av allt vill spendera med min lilla skrutt. Så då har vi våra söndagar nu, vilket betyder jättemycket. Det är svårt att balansera allting känner jag men jag försöker så gott jag kan. Känns ganska viktigt att lära mig att göra detta för om jag sedan ska arbeta som inköpare, när utbildningen är klar, så blir det kanske mycket resande = mycket tid borta från min familj. Aja, det blir nog bra tillslut :-)

Nu ska jag fortsätta att jobba här.

Roligare inlägg kommer nog framöver ska ni se ;-)

Hoppas alla har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer