onsdag 8 februari 2012


Här hemma har vi huset fullt. Alla barnen ska vara hemma idag och mina svärföräldrar är på besök. 7 stycken runt middagsbordet igår då svärisarna lagat god kycklinggryta till middag. Ungarna åt upp allting på tallrikarna och pojkarna tog t.om mer (ett mycket bra betyg med andra ord). Kevin var överlycklig som fick broccoli som han smaskade i sig som en gaaalning :-) Konstig unge det där (men jag klagar INTE att han älskar broccoli). Jag hoppas dock att min lilleman blir frisk snart, han hade feber igår så han blir ju hemma idag också, men förhoppningsvis blir det förskolan imorgon.

Jag ska stänga in mig i arbetsrummet i källaren och försöka få lite jobb gjort idag så man inte kommer efter planeringen mer än vad jag redan gjort pga allt VAB som varit senaste veckan. Mycket att göra är det, men men bara att bita ihop.

Åh imorgon kommer mammsen hit :-) Lycka!!

Hoppas alla får en härlig dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer