onsdag 15 februari 2012

Känner mig enormt pysselsugen idag, antagligen för att jag känner mig väldigt rastlös av att bara vara hemma och vara sjuk :-/ Känner mig dock piggare idag, febern har gått ner men halsen gör fortfarande sjukt ont. Men det känns som det är på rätt väg iaf så jag hoppas att jag kan återgå till praktiken imorgon.

Jag och T har pratat lite om pojkarnas rum och hur vi ska få till det bra så att det finns gott om utrymme för lek men samtidigt ha plats för deras leksaker. Bra förvaring är A och O i ett barnrum. Rummet är inte speciellt stort och det är tur att de har en våningssäng iaf, det sparar mycket utrymme :-) Vi ska spana lite på det så får vi se hur det blir i slutändan. Barnrum är ju nästan det roligaste att fixa och inreda i, man kan vara lite mer "galen" i färgerna. Barnrum får gärna ha starka accentfärger, det ska ju kännas lekfullt och inbjudande :-) Med en "platt" grund som vitt och svart kan man sen slänga på de starka accentfärgerna för att få den där härliga och mysiga känslan.

Men nu ska jag försöka göra något att äta. Har inte ätit någon riktig mat sen i söndags...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer