onsdag 22 februari 2012


Snart är onsdagen slut för denna gång. Har kännt mig ganska produktiv idag, både på praktiken och hemma. På praktiken kan jag äntligen se slutet på mitt projekt, jag hinner antagligen klart med del 1 imorgon om jag ligger i lite. Så fort jag är klar med det kan jag äntligen börja med min rapport..

Just nu längtar jag tills på fredag då jag har en efterlängtat klipptid inbokad hos bästa Malin! Det finns ett stort behov för mitt stackars hår att få sig en genomkörare. Det var inte så länge sen jag klippte mig men jag kan redan ha upp mitt hår i en toffs... sinnesjukt hur snabbt det växer. På fredag ska det iaf bli kort igen, vet dock inte hur kort jag ska klippa mig den här gången, det återstår att se :-)

Nu är jag trött, sliten, så ska ta och hoppa in i duschen och sedan krypa ner under täcket.

Önskar alla en trevlig kväll och en fortsatt trevlig vecka.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer