måndag 6 februari 2012


Jaha.. det blev vård av barn idag igen. Kevin vaknade med feber, hosta och en rinnande näsa. Jag trodde förkylningen var över men den verkar bara ha tagit en paus för att komma tillbaka med full kraft nu.
Vilken tur att jag tagit hem jobbdatorn så jag kan jobba ändå. Kevin trivs nog rätt bra med att spendera dagen i soffan och titta på film och spela spel. Det "värsta" med min lilleman är att det spelar nästan ingen roll hur sjuk han är för han har oftast hur mycket energi som helst ändå. Just nu dansar han runt i köket trots sina 38-graders feber...

Hur som haver. Det var inte så här jag hade tänkt mig att starta veckan, men det är så det är när man är småbarnsförälder. Sjukdomar hör ju till vardagen, tyvärr. Jag hoppas han kryar på sig fort så jag hinner åka till praktiken i slutet av veckan iaf.

Så nu måste jag planera lunch, ringa till förskolan och till min handledare.

Hoppas ni andra håller er friska och krya.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer