måndag 20 februari 2012


Vilken underbar känsla att sitta uppkrupen i soffan igår kväll när min älskade son la sina armar runt min hals och sitt huvud mot mitt bröst. När vi hade kommit hem från TB igår så passade vi på att vara ute i snön och leka. Hade lite snöbollskrig, åkte pulka och byggde snögubbe. Stora och lilla L ville gå in efter en stund men inte min lilleman, han är som sin mamma - älskar att vara ute! Den här tiden är det verkligen behövligt också eftersom desto mer man är ute desto friskare håller man sig. Så nu hoppas jag att barnen är friska ett tag så vi slipper vara borta från praktik och jobb nå mer den här månaden.

Men åter till det viktiga - det var helt underbart att ha min älskade lilleman hemma igen! Han var så mysig och det märktes att han saknat sin mamma också :-) Passade på att pussa massor på honom för nu i veckan är det fullt upp hela tiden och i vardagen hinner man inte med lika mycket som man önskar. Idag när jag kommit hem från praktiken så är det bara att gå ner i arbetsrummet på en gång och fortsätta att jobba på så jag hinner ta ikapp så mycket som möjligt från det jag missat när jag varit sjuk och vabat.

Hoppas alla får en underbar vecka och har det riktigt bra.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer