onsdag 1 februari 2012


I söndags när vi var till Löta för att åka skridskor så var Kevin som Bambi på hal is, men han ville ju ha en hockeyklubba sa han för då kunde han minsann åka som de stora killarna. Så igår när vi var hemma så hittade vi en liten billig klubba som passa honom perfekt. Så då drog vi iväg till Nolby igen för att se hur det skulle gå att åka då. OJ VILKEN SKILLNAD! Han tog sig fram för egen maskin och sköt t.om med pucken på mål. Efter en stund sa han åt mig; "Mamma du kan gå och sätta dig, jag kan åka själv ja". Jag tror nog att det är en framtida hockeykille det där, för han ville absolut inte åka hem sen. "Jag vill INTE sluta åka skidskor" :-) Men till slut åkte vi hem iaf, en trött Kevin och en mycket mycket stolt mamma!

Nu ska jag ta och plocka upp lilleman ur badet och sedan är det snart dags att natta alla små skruttisar här hemma, vi har nämligen lilla och stora L här över natten :-) Myspys! Lilla L sa att hon saknat mig mer än pappa :-P hihi. Sötisen!

Önskar alla en trevlig kväll.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer