lördag 18 februari 2012




Jag längtar till imorgon när mitt hjärta kommer hem igen. Saknar honom enormt mycket och det ska bli såå härligt att få krama om honom imorgon i Tönnebro :-) Synd att han missar simskolan imorgon bara.. men det är inte så mycket att göra åt. Sen är det tillbaka till vardagen igen, förhoppningsvis. Nu vill vi vara friska och krya ett par veckor framöver så jag inte missar nå mer på praktiken.

Jag längtar också efter våren/sommaren. Jag vill ut och fotografera utan att behöva frysa, ta vackra bilder vid havet, ha kalas för min blivande 5-åring osv. Våren har mycket bra saker att se fram emot.

Idag är sista barnlediga dagen för oss och ikväll väntar bio med min fina T, men innan dess ska vi försöka få lite "måsten" gjorda. Städa, tvätta osv. sånt där som kan vara skönt att ha gjort innan ungarna kommer hem igen så man istället kan ägna tiden åt dem :-) Så jag tänkte sätta fart med tvätten nu.

Önskar alla en härlig lördag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer