lördag 24 mars 2012

Alltså ärligt talat så gör det jäkligt ont med skavsår uppe på fötterna.. Har sovit som en kratta pga dem! Varje gång jag rört fötterna så har det gjort ont. Försökte t.om linda in dom i en mjuk filt för att slippa känna att det gjorde ont, men det hjälpte ju inte. Så nu är man bra seg kan jag lova...

Idag på förmiddagen ska jag iaf hämta hem Fridolf, den skadade stridshjälten som kommer hem hit med tratt och grejer. Stackarn.. en liten oturs katt det där tror jag nog allt :-)

Resten av dagen ska gå till att fixa här hemma så jag förhoppningsvis hinner någorlunda klart innan lilleman kommer hem imorgon. Det är iofs inte SÅ mycket kvar att fixa men det är ju småpillet som tar längst tid...

Nä en dusch och frukost nu så kanske man piggnar till lite :-)

Önskar alla en underbar lördag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer