måndag 12 mars 2012

Härliga måndag!

Bästa måndagen på länge skulle jag tro.
Först den goda nyheten om lilltösen som kommit till världen.
Sen fått veta att jag och lilleman kanske också ska få tillökning :-) Inte en bebis utan en 2-årig kisse som behöver ett nytt hem. Ska åka och hälsa på denna lilla kissen här framöver så får vi om han kanske får flytta med oss tillbaka till Nolby :-)

Nu har jag precis nattat lilleman efter ha myst i soffan framför en film. Kramgo är han min skrutt. Imorgon tar vi lite sovmorgon (inte för att jag tror att lilleman kommer sova längre för det) för imorgon väntar besök hos Kevins logoped på sjukhuset. Sedan blir det förskolan för honom och jag ska vidare till stan för möte på skolan.

Men nu ska jag mysa med gubben. Min älskade Thomas :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer