torsdag 29 mars 2012

Frammåt

Min andra snusfria dag har också gått bra. Känns som det gått lättare än vad jag hade räknat med :-) Skönt! Vart lite sugen en stund efter lunchen i skolan idag men sen släppte det. Det jobbigaste att bryta är ju vanan och det tycker jag gått rätt bra faktiskt.

Tänkte ta och diska nu men är så nedrans trött och eftersom jag och lilleman ändå ska vara hemma imorgon kan jag lika gärna spara disken tills dess :-P Själva tillagningen av middagen drog ut på tiden idag eftersom jag testade något nytt. Jag har ju en son som är rätt tokig i broccoli (!!!) och jag brukar i ärlighetens namn aldrig ha broccoli i maten (fy på mig!), men idag fick jag ett tips av en klasskamrat som även hon gillar broccoli. Så jag gjorde en egen variant på det hon tipsade om och resultatet blev väl godkänd av både mig och lilleman :-) Bättre än så blir det inte.

Så istället för att diska tänka jag nu istället göra mig i ordning för sängen och sedan krypa ner.
Är otroligt seg nu känner jag och sängen lockar väldigt mycket...

Önskar alla en trevlig kväll/natt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer