tisdag 20 mars 2012

Mycket

Det blir dåligt med uppdateringar nu eftersom jag är mitt uppe i flytten och håller dessutom på och kämpar på med min rapportskrivning.

Nu börjar det dock bli klart i lägenheten så förhoppningarna är att vi ska kunna flytta helt vilken dag som helst nu. Jag är riktigt nöjd med renoveringen som blivit gjord. Lägenheten är ljus och fräsch nu, precis som jag vill ha den :-) Det enda som saknas är Kevins fondvägg men det får bli när det finns tid. Huvudsaken just nu är att få lägenheten bebolig, vilket den borde vara ganska snart. Egentligen är det bara massa småfix kvar men det är oftast sånt som tar mest tid.

Ska lägga upp bilder när jag är färdig med det mesta.

Nu ska jag ge mig på rapportskrivningen igen... Vill bli klar nu!

Hoppas alla har en bra vecka.

kram

1 kommentar:

  1. Vill gärna se foton på renoveringen. Du brukar ju göra så fint!!!

    SvaraRadera

Kommentarer