söndag 4 mars 2012

Otroligt vackra Fårö :-) Jag längtar till sommaren...

Varför går helgen så fort? Kan den inte utökas med en extra dag precis som februari gör var 4:e år? Det hade varit välbehövligt den här helgen kan jag lova. Idag hinns inte riktigt lika mycket med som igår eftersom det står simskola och billagning på schemat.

Igår hanns det med en massa packande och fixande. Fick även besök av en mycket höggravid Sanna med sambo Håkan. Hoppas bebben kommer snaaart så man får bebismysa lite :-) Den 6:e mars tyckte jag lät som ett bra datum. ;-)

Kvällen spenderades i soffan med de finaste killarna i världen; Kevin, Thomas och Picazzo :-) Vi tittade på "Megamind", åt lördagsgodis och kramades. Bättre än så blir det inte en lördagskväll.

Men nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.

Önskar alla en härlig söndag!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer