lördag 31 mars 2012


Jag borde sova nu men känner mig förvånasvärt pigg, men jag är antagligen inte pigg alls för jag har svårt att läsa vad jag skriver märker jag :-P

Hur som haver, har haft en underbar dag med min fina lilleman, som alltid! Vi var iväg en sväng till S-bruk för att hämta hem lillemans cykel och lite andra grejer som vi glömt. Sedan tog vi en sväng på Birsta city för att kika efter ett par byxor till mig, har inte många som sitter som de ska just nu. Vägde mig imorse och vågen står nu på 50,8 kg. Jag är långt under mitt mål som jag hade satt till 55 kg. Jag vill inte gå ner mer i vikt utan jag vill bygga lite muskler och arbeta upp konditionen nu.

Aja, efter Birsta och uteblivandet av ett par byxor så åkte vi hem och mös på. Vi har tittat på film, spelat spel, diskat och lagat mat tillsammans. Sedan hade vi en lite fotosession också (Kevin knäppte de flesta korten). Han är en naturbegåvning den där killen. Han tar jättefina kort och i den här takten kommer han bli en mästerfotograf ;-) (mamma hoppas, hehe). Bilden här ovan på mig och Fridolf var en av bilderna han tog. Jag tänkte att vi skulle gå ut och fota men det har ju snöat, regnat och haglat om vartannat här så det blev inget av det tyvärr. Hoppas snön försvinner snabbare än snabbast bara så man slipper den...

Imorgon ska vi hinna fixa lite här hemma på dagen och sedan kommer Thomas hit. Förhoppningsvis får jag upp mina högtalare så att vi får lite bättre ljud i vardagsrummet.

Men nu måste jag försöka sova lite.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer