torsdag 22 mars 2012

Har precis nattat lilleman nu och själv sitter man uppkrupen i soffan med en massa tända ljus på vardagsrumsbordet för att få det lite mysigt :-)

Dagen har kanske inte varit den bästa, kort sagt.
Men när man är nere så finns det ju bara en väg och det är ju uppåt... eller nåt. Det tar ju ett tag att komma på fötter efter ett avslutat förhållande, men förr eller senare kommer man alltid på fötter. Tro mig, jag vet vad jag talar om :-P

Imorgon är det dags för lilleman att åka till sin pappa vilket innebär att jag har en hel helg på mig att få mer ordning här hemma. Och det behövs kan jag lova.. det är fortfarande väldigt rörigt. Funderar på om jag ska hämta hem Fridolf också. Då blir lilleman glad när han kommer hem på söndag :-)

Känner en förkylning som är på G att bryta ut också, vilket inte riktigt passar in i mina planer just nu men det gör det ju aldrig i och för sig.

Nej nu är det nog dags att krypa ner under filten (min "Gunnar") och mysa till det lite :-)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer