onsdag 14 mars 2012


Nu är det inte många dagar kvar innan jag får börja härja på i lägenheten. Redan på fredag kan jag börja eftersom mina inneboende skulle flytta det mesta redan idag. Så med andra ord kanske flytten blir av relativt snart :-) Lilleman och jag längtar nu, det är inte så kul att bara gå och vänta.

Så på fredag blir det att riva tapeter och spackla. Ska bli kul att äntligen få göra i ordning i vardagsrummet som fått vänta länge på lite omvårdnad :-P Så fort allt är klart med renoveringsbiten är det bara att flytta resten av grejerna. Det tar ju alltid lite tid men det är så skönt när det är klart.
Var i lägenheten igår och det kommer nog kännas lite konstigt att bo där igen, men man vänjer nog tillbaka sig rätt fort också :-) Lilleman ser fram emot att få sitt egna rum igen och det kan jag förstå även om det gått väldigt bra för honom och stora L att dela rum de senaste månaderna.

Igår var vi och hälsade på kissen Fridolf också. Jättesnäll, fin och go katt. Jag tror att han kommer passa bra hemma med oss :-) Mysigt med ett husdjur igen, enda sen Shira flyttade till fd. svärmor har det känt väldigt tomt.

Sitter på praktiken nu och får ingenting gjort. Väntar på information för att kunna fortsätta med mitt arbete. Tänkte väl försöka klura ut lite mer till rapporten så länge.

Hoppas alla får en härlig onsdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer