måndag 25 oktober 2010

Det jag längtar efter..


..mest just nu är nästa sommar! För nästa sommar ska jag nämligen åka till Fårö för att vara med på min bästa väns bröllop. Det kommer bli helt underbart att vara där en hel vecka!

Det är speciellt när det är ens bästa och äldsta vän som ska gifta sig. Det är ju henne som jag pratat bröllopsdrömmar med hela mitt liv. När vi var små flickor... drömde oss till framtiden.. om mannen i våra drömmar.. hur vackert allt skulle vara. Ja, nu kommer jag få uppleva det nästa sommar. Det är underbart! Jag är så glad att jag får vara med och dela denna speciella dag med min finaste vän :) och hon hittade ju faktiskt mannen i sina drömmar. Jag kan inte tänka mig två personer som passar så bra för varandra som de två. Man mår så bra när man ser dem tillsammans. För om man någon gång tvekat på kärleken försvinner all tvivel när man ser vad de två har.

Längtar till sommaren 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer