fredag 22 oktober 2010

Idéer




Någon dag framöver här så ska jag inhandla reglar och råspont och sedan ska jag "bygga" ;-) Vad det blir av detta får ni se när det är klart. Men om det blir som jag tänkt mig så kommer det bli nice!

Jag älskar när sånna här idéer ploppar upp i huvudet. Speciellt om man får en chans att förverkliga dem. Och ännu mer om det blir som man tänkt sig med det hela :)

Idag är det fredag, äntligen! Jag ser verkligen fram emot den här helgen. På söndag ska jag och Kevin gå på playdate med Kristina och Ivar. Om vädret tillåter så ska vi ut i skogen med pojkarna så de får leka och så blir det mellis där också :) Riktigt mysigt!

Imorgon, lördag, har jag och lilleman ingenting planerat. Vi skulle på badhuset med Sanna och Lukas egentligen men Lukas har gått och blivit sjuk stackarn :( Så det får bli en annan helg istället. Så får se vad för skoj vi hittar på.. Vi ska nog försöka vara ute så mycket som möjligt iaf om det är fint väder.

Nu vill jag att snön ska komma så jag får lära mig åka slalom ordentligt för en gångs skull :-P

Önskar er en riktigt härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer