onsdag 13 oktober 2010

Lilleman






Lillemans rum är inte speciellt stort men ändå finns det tillräckligt med golvyta för att han ska kunna leka med t.ex sin tågbana.
Jag har använt mig så mycket som möjligt av väggarna i hans rum just för att spara så mycket golvyta som möjligt. Bland annat så har han ett Bestå-väggskåp från Ikea som endast är 20 cm djupt, där förvarar han sina bilar, traktorer och lastbilar. Han har även en bokhylla som också är 20 cm djup där böcker och annat får stå.
På bilden nästlängst ner ser ni hans nya affisch som ni kan beställa här.

Jag och lilleman kom nyss hem från grannen som bjudit oss på middag. En mycket god kycklingpaj hade hon gjort. Riktigt härlig vardagslyx :)
Nu bär det snart av ner till Uppland för mig och lilleman
så nu vill jag passa på att önska er en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer