tisdag 26 oktober 2010

Fel sida


Det är verkligen inge kul att vakna på morgonen och känna att det här kommer bli en pissig dag. Men sånna dagar kommer ju ibland. Man kan inte alltid vakna och vara glad. Så min uppgift idag är att försöka vända detta till en bra dag istället... får se hur det går.

Lilleman och jag blir iaf hemma idag också. Hans feber hade stigit till 40 grader igår kväll igen :( Stackarn.. Hoppas han mår bättre idag så han får gå till förskolan imorgon och leka med sina kompisar, speciellt sin bästis som han aldrig slutar prata om :)

En sak jag ska fixa idag iaf är att måla klart i Kevins nya rum. Jag hann måla två vändor igår och nu ska jag måla en extra gång för att verkligen täcka över den där rosa tapeten som satt där innan. Det kommer bli så fint när det är klart :)

Jag önskar alla er en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer