onsdag 27 oktober 2010

Hemma

Jag börjar bli väldigt rastlös av att bara vara hemma nu. Lilleman är piggare men hade fortfarande lite feber nu på morgonen. Men det märks på honom att han är på bättringsvägen iaf :) Vi blir iaf hemma resten av veckan så han är helt frisk och kry inför en ny vecka på måndag.

Samtidigt som man myser av att vara hemma med skrutten så är det svårt att komma på saker att roa oss båda med så här många dagar. Mycket film och mys blir det. Någon promenad och lite pyssel. Men vi behöver nog båda komma ut från den här lägenheten lite mer än för en kort promenad.. Svårt dock eftersom man inte har någon bil :-/

Så vad ska vi försöka slå ihjäl tiden med idag då? Jo nu i början av veckan har Kevin fått bytt rum. Så nu har han rummet längst in. Frågan är vad jag ska göra med hans gamla rum. Jag tror inte jag behöver ett gästrum faktiskt så jag funderar på att göra det till en walk-in-closet :) Inget märkvärdigt utan det mesta skulle vara Kevins kläder så de finns lättillgängliga från hans rum. Men kan vara kul iaf. Så jag funderar på om jag ska börja fixa med det idag.

Så här ser lägenheten ut. Där det står "Kevins gamla rum" ska alltså bli walk-in-closet är tanken. Aja.. vi får se hur det blir :)

Nu ska jag nog börja fundera på vad vi ska göra till lunch.

Trevlig onsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer