måndag 25 oktober 2010

Sjukstuga!

"moffa" och Kevin

Idag blir jag hemma med lilleman som hade 40 graders feber igår. Han sover fortfarande så jag tror han inte är helt pigg ännu. Ska ta tempen på honom sen när han vaknat så får vi se om det blir jobb imorgon istället...

Så vad ska vi göra idag då? Eftersom lilleman antagligen bara kommer sitta i soffan största delen av dagen så tänkte jag börja göra i ordning gästrummet. Jag har nämligen tänkt att det ska få bli Kevins rum istället. För det första är det större och det rummet har fönster, vilket är till en rejäl fördel. Jag funderade först på att plocka ner väggen som jag och A byggde upp där när vi flyttade in, men sen kom jag att tänka på att det ändå är bra att ha ett gästrum trots allt. Sen orkar jag verkligen inte riva ner den där väggen :-P

Så dagen innebär att jag ska måla över den gräsliga tapeten med rosa hjärtan och göra rummet mer "pojkvänligt" och dessutom flytta över alla Kevins saker till gästrummet. Om det hinns med vill säga. Vi får se hur långt man hinner :) Men kul ska det bli iaf. Visar bilder sen...

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer