måndag 18 oktober 2010

Ikväll..

Ikväll efter att lilleman har krupit ner under täcket så tänker nog jag ta tag i sovrummet en gång för alla. Alltså börja röja för att kunna göra mig av med de gröna blääiga tapeterna som sitter där just nu. Det kommer bli så ljust och fint när det blir vitt där inne :)

Men innan jag börjar med det ska jag så klart visa er det jag hittade när jag var nere i Uppland under helgen. Dock får ni vänta tills ikväll eftersom kameran finns där hemma med alla bilderna i ;)

Hösten har verkligen kommit nu känner man. Samtidigt som det är kyligt och ruggigt så tycker jag hösten är en mysig period på året. Jag blir så där extra hemma-fixar-sugen och jag hämtar min energi i mina projekt som jag utför. Dock önskar jag att den här hösten hade sett lite annorlunda ut men saker och ting blir inte alltid som man har tänkt sig.

Jag vill skänka ett par rader här till mina vänner för att de är så underbara:
Tack för att ni tror.
Tack för värmen ni ger.
Tack för vänskapen vi har.
Tack för att ni är ni.
Tack för att ni finns.


Trevlig fortsatt måndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer