torsdag 28 oktober 2010

Torsdag


Idag är det torsdag och jag har inte riktigt beslutat hur jag och lilleman ska spendera denna dag. Nu är han äntligen feberfri men vi har bestämt oss för att slappa hela veckan ut (han är förkyld också så det kan vara bra att krya på sig rejält innan förskolan på måndag). Jag funderar på om vi ska knalla ner till butiken och hämta mina färger iaf så kanske jag kan få lite tid till att måla ikväll. Det kliar nämligen lite i fingrarna på mig :) Har en massa bilder i huvudet som jag skulle vilja få ner på canvas.

Egentligen skulle jag behöva storhandla mat också. Helst idag. Men det är svårt när man inte har bil och en liten skrutt med sig. Får se hur man löser detta..

Igår kväll hade jag en jobbig kväll. Allt kändes BLÄ! och jag var deppig. Men så pratade jag med min bästa vän och på något magiskt sätt fick hon mig att släppa allt som var blä och istället fick jag ett leende på läpparna och en skön känsla i magen. Det där med bästa vänner är verkligen toppen!

Nu blir det en dusch och sedan börja klura på hur jag ska sysselsätta min son under dagen.

trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer