söndag 24 oktober 2010

Oh no...


Har en liten kramig och febrig son här hemma idag :( Lillplutten ligger och sover nu.. hoppas han är lite kryare när han vaknar igen så vi kanske kan ta oss en liten kort promenad så vi båda får lite frisk luft.

Eftersom lilleman har feber idag blir vi hemma från jobb och förskola imorgon. Så då funderar jag på om jag ska göra om lite här hemma. Det är nämligen så att jag är trött på att ha skrivbordet i sovrummet. Jag vill hellre göra plats för min staffli i den här hörnan. Istället tänkte jag att datorn skulle få ta plats i hallen. Men jag vet inte riktigt om det funkar att ha datorn på sekretären. Det kanske inte blir nå bra. Jag får väl helt enkelt testa mig fram. Annars får datorn stå kvar här inne..

Nu ska jag gå och titta till lilleman. Sedan är det tvättstugan och lite lunch som ska fixas.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer