tisdag 5 oktober 2010

Tisdag

De finaste på promenad
(Kevin, Emma & lilla som Ronja sover i vagnen)

Den här veckan kommer bli tung då det är väldigt stora beslut som ska tas och det som händer denna vecka kommer påverka stora delar av mitt liv i framtiden. Men precis som i horoskopet igår så måste jag försöka tänka på att jag tar besluten utifrån den verklighet som finns just nu. Jag kan inte basera mina beslut på sådant som ligger i framtiden, för det har jag ingen aning om. Efterklok kan man alltid vara.. men sen så har jag lärt mig en massa av det jag varit med om de senaste månaderna.

Efter denna vecka väntar ännu fler stora beslut;
- Ska vi bo kvar i Norrland eller ska vi flytta hem igen?
- Ska jag söka jobb eller ska jag börja plugga igen?

gaaah...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer