tisdag 19 oktober 2010

Ny färg


Ikväll ska mitt stackars hår få lite ny färg (warm bronze). Jag har liksom inte tid till att vårda mitt hår som jag önskar (jag med mitt tjocka hår borde klippa mig var 8e vecka) så då får man köra lite små hemma-kurer för att pigga upp det istället.

Så ikväll blir det färgning och lite hårinpackning. Mysigt :) När jag gör hårinpackningen (efter färgningen) tänkte jag i samma stund ta ett bad och tända en massa väldoftande värmeljus i badrummet och släcka ner allt konstgjort ljus (taklampor). Det ser jag fram emot kan jag lova. När badet är avklarat så tänker jag nog krypa upp i min fotölj i sovrummet igen och fortsätta att lösa korsorden från igår. Underbart kvällsmys tycker jag. Egentid när den är som bäst :)

Hoppas ni andra också tar er tid till egentid och njuter av att bara vara lite grann.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer