fredag 1 oktober 2010

Fredag & hemresa!


Vet ni vad? Ikväll får jag och lilleman åka heeeem! Det ska bli så underbart skönt. Jag ska få träffa mamma, pappa, Emma, Rasmus, Ronja, Jonas, farmor osv.. Åh vad härligt det ska bli :D

Det enda jag inte bestämt mig för är hur länge vi ska stanna. Det är nämligen så att Kevin ska till Christer nästa helg och jag har ingen skjuts till Sthlm för hans del då. Så det känns ju dumt att åka hem redan på söndag om nu Kevin ska dit på fredag. Men sedan bär det av mot Gimo helgen efter igen pga begravning. Så jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min visit helt ärligt. Det beror ju så klart också på hur vi kan ta oss hem igen.. Gaah! Jobbigt det här. Hade man inte behövt ha med sig bilbarnstol och sånna där andra otympliga saker så hade man ju kunnat ta tåget istället, men det är för mycket packning för att fixa det själv. Aja. hur som.. det löser sig.

Jag är bara sååå glad att vi ska få åka hem i helgen och jag ska få träffa mina favoritflickor; Emma & Ronja. Bebisgos!

Men nu ska jag börja plocka ihop lite tvätt som jag måste hinna med innan vi åker idag.

Jag har världens bästa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer