tisdag 19 oktober 2010

Tisdag


Idag verkar det som en bra dag att ta tag i en massa saker så som; viktiga samtal, bokföring och mail. Det känns som att jag kommer vara väldigt produktiv under dagen, eller iaf försöka ;)

Ställde mig på vågen alldeles nyss och den visade 59,5 kg. Fast en MASSA godis under helgen. Fast jag vägde i och för sig mig inte innan jag åkte söderut så jag kan ju ha gått upp några hekton i vikt sen innan helgen. Men jag är rätt nöjd ändå.. en liten bit kvar dock. Eller det är väl egentligen inte viktnedgången jag är ute efter utan ett större välmående och muskler. Det får ta sin tid :) Igår spenderade jag 20 min på crosstrainern.. helt slut var jag efteråt. Ingen kondition för fem öre. Men det blir lättare att bygga upp den nu när man har slutat röka iaf. Sedan får jag mig en bra motionsrunda varje dag när man knallar fram och tillbaka till arbetet; ca. 4 km. Så det är ju bättre än ingenting. Hade man haft tid hade man kunnat utökat den rundan..

Nu blir det frukost och bada lilleman innan det är dags att knalla iväg.

Trevlig tisdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer