lördag 20 november 2010

Det dära

(hittade en gammal bild på mig själv i Eriks dator :-P)

När det kommer till känslor.. ja då kan man helt enkelt inte styra. Vem man får känslor för eller när de uppstår, det vet man aldrig. Jag försöker isolera mig från allt det där så gott jag kan. Vill inte ha känslor just nu när allt annat är kaos i mitt liv. Men som sagt, man styr inte över sånt.
Ibland saknar jag att ha någon att somna bredvid.. men jag har ju alltid Kevin.
Ibland saknar jag någon att titta på tv med.. men då har jag ju min vän Erik.
Ibland saknar jag någon att prata med.. men då har jag ju Sanna, Lina eller Erik (och en massa vänner via telefon).
Men mest av allt så saknar jag ibland någon att älska (bortsett från min son då alltså). Någon som jag kan kramas med, pussa på.. ja allt det där. Jag menar, även om man trivs med att vara singel så betyder det ju inte att man inte saknar dessa saker. För vissa dagar så gör jag det.. andra dagar inte. Men jag vill inte ha vem som helst att pussa och krama på.. nej nej. Men jag vet att det kommer förr eller senare, när tiden för det är inne.

Hur som helst.
Sitter hemma hos Erik nu. Han kör vänner hem från krogen och jag orkade verkligen inte följa med på det. Så jag ska nog ta och krypa ner här på hans soffa en stund och vila tills han kommer hem igen och jag kan få åka hem och sova i min älskade säng. För det behöver jag nu. Är skittrött! och har dessutom en massa saker som jag ska hinna med imorgon.

Men imorgon kväll, efter alla måsten, så blir det bowling med Erik, Sanna och Håkan :) Nu är det väl för tusan MIN tur att vinna tycker jag :P haha

Godnatt på er nattugglor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer