tisdag 9 november 2010

Smör


Det blev en riktigt bra start på utförsäljningen i butiken. Jag blev av med en massa saker igår, men lugna, än finns det saker att köpa ;) Men det gäller nog att passa på för det verkar som ryktet sprider sig fort.

Tanken var att jag skulle lägga ut en massa bilder på produkterna på butikens facebook-sida men jag fick problem med mitt mobila bredband där nere igår. Min operatör, 3, hade stängt av mitt abonnemang för att den senaste räkningen inte var betald enligt dem. Men det stämde inte! Men jag kunde ju inte gå in och kolla på internetbanken eftersom de låst mitt modem. Men efter ha pratat med dem så "gjorde de ett undantag" och låste upp både telefonen och modemet. TACK GODE GUD! Man är ju helt låst utan dem.

Efter jobbet igår hämtade jag lilleman och vi åkte till Sanna för att äta middag tillsammans med Erik. Det var trevligt :)

Lilleman har varit lite stökig inatt så får se om han är pigg nu när han vaknar. Jag håller alla tummar och tår för att han inte ska bli sjuk den här veckan, eller nästa vecka, när jag har utförsäljning för jag har verkligen inte tid att vara hemma.

Men nu ska jag ta och göra i ordning lite frukost till mig själv och sedan titta på ett avsnitt av Cougar town :) Lilleman får sova tills han vaknar..

Hoppas alla får en mycket bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer